neděle 3. února 2008

Holčička, která měla ráda Toma Gordona














Nevím, proč mi tak přirostla k srdci, když obyčejně horory nesnáším. Jenže tenhle byl jiný. Od Kinga to byl trochu jiný styl a právě proto možná... Byl to brácha, kdo mě k ní přivedl. Přinesl ji domů z knihovny, byla jsem ješte trochu menší, a prostě jsem ji jednou otevřela a nějak se začetla. Ale něco jsem přeskakovala, takže se nedá říct, že jsem ji doopravdy přečetla. Dokonce jsem kdysi dávno přečetla kousky Zelené míle, to je tzv.opravdovější horor od Kinga.

Tady máte recenzi:

Svět měl zuby a mohl vás jimi kdykoli pokousat. Trisha McFarlandová to zjistila, když jí bylo devět let. Zabloudila v lese a situace brzy začala být opravdu vážná, ale Trisha rozhodně nehodlala podlehnout panice. Snažila se nemyslet na to, že když se lidé ztratí v lese, někdy se jim může něco stát...

Tak tahle je krátká z http://knihy.abz.cz/prodej/holcicka-ktera-mela-rada-toma-gordona


Trisha McFarlandová zjistila, že svět má zuby a někdy se snaží vás pokousat. Začátkem června v devět hodin dopoledne seděla vedle své matky v autě a hrála si s panenkou. V jedenáct se snažila nepodléhat panice, když zabloudila v lese.

z http://www.kosmas.cz/knihy/105779/holcicka-ktera-mela-rada-toma-gordona/
Teď něco ode mě:

Trisha McFarlandová zabloudí v lese jen kvůli odskočení do lesa a použitím zkratky. A už se zdá že je všechno ztraceno. Není tu jídlo, není tu pití... Ke všemu se přidají halucinace a medvěd... Nic pro devítiletou holku!!! Z vody z potoka horečka a nevolnost... Zoufalost...


Zachránili ji!!!

Tak mám dojem, že se po té knížce v knihovně podívám!!

Žádné komentáře: